Op 4 juni is #HierMoetJeZijn geïntroduceerd aan de landelijke media. Onder dit motto wil de toeristische sector Nederlanders inspireren voor een veilige vakantie in Nederland. Met een variant op deze voorlichtingscampagne willen we ook toeristen uit Duitsland en België bereiken. ´Hier moet je zijn´ kwam onder andere ter sprake in nieuwsartikelen van de NOS, BNNVARA en de Telegraaf. Ook lichtte Jos Vranken de herstelaanpak en #HierMoetJeZijn verder toe op BNR Nieuwsradio en NPO Radio 1. Meer achtergrond over de herstelaanpak? Lees het interview tussen NRIT en Jos Vranken terug.
Naast redactionele aandacht hebben er ook drie advertenties in de Volkskrant, het NRC en het Financieel Dagblad gestaan. In totaal hebben wij hier zo’n 1.8 miljoen lezers mee bereikt. Ook op social media wordt er veel aandacht besteed. Er zijn inmiddels meer dan 1.000 foto's geplaatst op Instagram met #HierMoetJeZijn.
|