LESSEN UIT BRAINPORT VOOR HET AANTREKKEN VAN TALENT - Emiel Kuijpers | Brainport

Emiel Kuijpers is gespecialiseerd in city-, regio- en vastgoedmarketing. Hij was betrokken bij de marketing van Kampen, Baarn en de Drechtsteden en adviseerde onder andere de gemeente Moerdijk, Etten-Leur en Leidsche Rijn Centrum. Emiel heeft eerder marketingervaring opgedaan bij Holland Casino en De Efteling. Bergen op Zoom won, met Kuijpers als Citymarketeer, verschillende nationale prijzen waaronder de Nationale Citymarketing Trofee en de Nationale Citymarketing Stimuleringsaward. Momenteel is Emiel verantwoordelijk voor het merk Brainport Eindhoven en is hij één van de medeoprichters van het Citymaketing Collectief.

In Brainport staan er duizenden vacatures open. Om deze vacatures in te vullen is de regio afhankelijk van internationaal talent. Emiel neemt je mee hoe Brainport dit talent enthousiasmeert om een baan te vinden in Nederland. Het aantrekken van internationaal talent leidt tot een smeltkroes van veel verschillende culturen in Eindhoven en de regio. Dit leidt ook tot verschillende uitdagingen. Ben je benieuwd hoe Brainport dit proces aanvliegt en welke rol PSV daarin speelt? Kom dan luisteren naar het verhaal van Emiel