College De basis van citymarketing
Op heldere wijze geeft Martin Boisen een uiteenzetting van de basisprincipes voor de startende maar ook meer ervaren citymarketeers.
maandag 31 oktober 13:30 - 17:00
Stadskantoor | 21e verdieping, Stadsplateau 1, Utrecht

Programma
Dit college is zowel een introductie in de citymarketing voor nieuwe geïnteresseerden, als een opfrisbeurt voor de meer ervaren citymarketeers in het vak. Hij is geschikt voor iedereen die bezig is met citymarketing of ermee aan de slag wil, maar zich (nog eens) in de basisprincipes en achtergronden van het vakgebied wil verdiepen. Wat begon als promotietool, is doorontwikkeld naar integrale citymarketing en beweegt zich nu naar strategische citybranding. Het college wordt gegeven door Martin Boisen, onanfhankelijk adviseur bij For the Love of Place, vicevoorzitter International Place Branding Association, docent Human Geography & Planning bij Universiteit Groningen.
Programma
13.30 | Inloop |
14.00 | Opening door bestuurslid en dagvoorzitter Ank Hendriks |
14.05 |
College De Basis van Citymarketing door Martin Boisen.
|
15.00 | Break |
15.20 |
Citymarketing principes in de praktijk
|
16.00 | Napraten onder het genot van een hapje en drankje |
