Hoe houd je jouw city-/destinatiemarketingorganisatie vitaal?

Dat de coronapandemie verstrekkende gevolgen heeft voor de sector mag duidelijk zijn. Niet alleen de effecten op de gezondheid, maar ook de economische effecten zijn niet te onderschatten. Hoe houd je jouw CMO/DMO vitaal? Neem deel aan dit online event!

  donderdag 22 april 19:45 - 21:30

  Online, MS Teams

Veranderend bezoekersgedrag, financiële prikkels én bezuinigingen van overheden en fondsen, gewijzigde investeringsbeslissingen van stakeholders en de nieuwe realiteit van de anderhalve metereconomie in de breedste zin van het woord hebben grote invloed op de bedrijfsvoering van city-/destinatiemarketingorganisaties (CMO/DMO’s). Maar corona is in zekere zin ook een katalysator, een versneller van trends die al eerder zijn ingezet. Denk aan de veranderende rol van CMO/DMO’s, aan digitale ontwikkelingen, nieuwe financieringsmodellen enzovoorts.

Kennisnetwerk Destinatie Nederland heeft een onderzoek uitgevoerd. Tijdens deze online bijeenkomst delen we de resultaten van het onderzoek en gaan we samen op zoek naar het antwoord Hoe houd je jouw CMO/DMO vitaal?

Tijdens de bijeenkomst:

  • Krijg je inzicht in de ontwikkelingen op het gebied van bedrijfsvoering bij andere CMO/DMO's;
  • Krijg je inzicht in de overeenkomsten en verschillen hierbij tussen de bevraagde organisaties;
  • Gaan we met elkaar in gesprek over de mogelijkheden om de vitaliteit van CMO/DMO’s te behouden en te versterken.

Programma (online)

  • Digitale inloop
  • Welkom en introductie door Martijn Bulthuis (Netwerk Citymarketing Nederland)
  • Presentatie onderzoek door Marco van Hoek & Roeland Tameling (Citymarketing Collectief)
  • Advies in twee situaties / stellingen
  • Break out: discussie op een van de twee situaties
  • Plenaire inventarisatie van de do’s & dont’s
  • Afsluiting door Netwerk Citymarketing Nederland

Deze online bijeenkomst komt tot stand vanuit een mooie samenwerking tussen de verschillende netwerkorganisaties. Met dank aan Kennisnetwerk Destinatie Nederland voor het ter beschikking stellen van de onderzoeksresultaten en Citymarketing Collectief voor een toelichting op het onderzoek.