Nationaal Congres Citymarketing 2024 | Talent & Impact

Nationaal Congres Citymarketing 2024 | Talent & Impact

Of je nu meedoet aan de ‘War on talent’ of jonge mensen wilt vasthouden. We hebben allemaal te maken met het vinden en binden van talent.

Door Stichting Netwerk Citymarketing Nederland

Datum en tijd

don, 6 jun. 2024 09:30 - 18:00 CEST

Locatie

Universiteit van Tilburg

Warandelaan 2 5037 AB Tilburg Netherlands

Beleid voor refunds

Restituties tot 7 dagen voor evenement
Eventbrite-kosten zijn niet restitueerbaar.

Over dit evenement

  • 8 uren 30 minuten

Of je nu als grote stad meedoet aan de ‘War on talent’ of als kleinere gemeente jonge mensen wilt vasthouden omdat het bedrijfsleven snakt naar personeel. Het vinden en binden van talent, we hebben er als steden en regio’s allemaal mee te maken.

Talent wil impact maken en de aanwezigheid of het gebrek aan talent heeft impact op de stad en regio. Diverse sprekers vanuit stad, regio, onderwijs en bedrijfsleven geven ons hun blik op talent tijdens het Nationaal Congres Citymarketing. Wat voor type talent hebben we nodig voor de toekomst en wat is voor hen belangrijk? Wat kunnen we doen om talent aan de stad of regio te binden? Hoe kunnen we daarbij samenwerken met ROC’s of universiteiten? En wat kunnen wij leren van het bedrijfsleven? Daarover gaan we tijdens het congres uitgebreid met elkaar in gesprek.

Daarnaast krijg je een inspirerend inkijkje in onze talentvolle gaststad Tilburg en is er veel ruimte voor netwerken tijdens de uitgebreide lunch en de borrel!

Het Nationaal Congres Citymarketing wordt deze editie gehost en mede georganiseerd door Marketing Tilburg.

Georganiseerd door

Het Netwerk Citymarketing is een samenwerkingsverband van organisaties en personen, actief op het gebied van citymarketing en andere gebiedsgebonden marketingactiviteiten.

Door middel van netwerken, kennisuitwisseling en het uitreiken van een jaarlijkse citymarketingprijs draagt het Netwerk Citymarketing bij aan de professionalisering van het vakgebied. Het Netwerk Citymarketing vervult een brugfunctie tussen de publieke en private sector, zowel op lokaal als regionaal niveau. Het bevorderen van contacten tussen beroepsbeoefenaren, beleidsmakers en beïnvloeders uit deze sectoren en het uitwisselen en vergroten van kennis en informatie staan centraal in de activiteiten van het Netwerk.

Jaarlijks hoogtepunt is het Nationaal Congres Citymarketing. Op dit evenement ontmoet de sector elkaar, zijn er topsprekers, wordt er veel kennis en ervaring uitgewisseld en wordt de Nationale Citymarketing Trofee uitgereikt.

Het Netwerk Citymarketing brengt mensen met elkaar in contact. 

Vanaf € 32,66